اعلام اسامی برگزیدگان مردمی جشنواره عکس «هشت»

خانه » اخبار و نوشته ها » اخبار رویای بهشت » اعلام اسامی برگزیدگان مردمی جشنواره عکس «هشت»
رویای بهشت نقش رویای بهشت جشنواره عکس هشت

اعلام اسامی برگزیدگان مردمی جشنواره عکس «هشت»

انتشار: 17/10/22 برچسب ها : -

۸۰ عکس منتخب جشنواره تلفن همراه «هشت» مورد قضاوت و داوری مردم در فضای مجازی قرار گرفت که در نهایت، هشت عکس بیشترین سهم را در مجموع ۲۴۰ هزار بازدید به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره عکس «هشت»، رقابت آثار منتخب جشنواره عکس هشت همزمان با روز جهانی عکاسی در فضای مجازی آغاز شد. طی این فرآیند، ۸۰ عکس منتخب داوران در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی جشنواره برای دریافت کامنت عکاسانه، لایک و بازدید در اینستاگرام و تلگرام منتشر شد که مجموعا بیش از ۲۴۰ هزار بازدید را در فضای مجازی در پی داشت.
دبیرخانه جشنواره اسامی برگزیدگان را – بدون ترتیب اولویت- بدین شرح اعلام می‌دارد: رحیم افشاری، محمدصالح شریفی، محمدعلی جلالی، آسیه عباسیان، معصومه فریبرزی، محمد میبدی، سید محمدرضا هاشمی، علیرضا فرصت‌کار.
بر اساس این گزارش، در نخستین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» به دبیری وجیه‌اله شیرمحمدی، ۱۰ هزار و ۸۰۰ عکس از سوی یکهزار و ۴۲ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از داوری توسط ساعد نیکذات، کیارنگ علائی و محسن زین‌العابدینی، ۸۰ اثر به عنوان منتخب انتخاب شدند و الناز قندفروش، صادق ذباخ و امین فائضی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. اثر مجید حامدحق‌دوست نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
نمایشگاه آثار منتخب جشنواره «هشت» در باغ‌موزه قصر برپا شد. شهرام بابایی (مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران)، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران، مجید ملانوروزی (مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حمید کارگر (استاد رسانه و معاون وزیر صنعت معدن و تجارت)، آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی (استاد حوزه و دانشگاه) و مجید ابهری (استاد دانشگاه و رفتار‌شناس) از جمله افرادی بودند که از این نمایشگاه بازدید کردند.
نخستین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع فرهنگ زیارت از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) بود که توسط نقش رویای بهشت برگزار شد.