کنسرتی با همکاری سفارت فرانسه|گروه کر آوازی تهران در تالار وحدت

خانه » اخبار و نوشته ها » اخبار هنری » کنسرتی با همکاری سفارت فرانسه|گروه کر آوازی تهران در تالار وحدت
نقش رویای بهشت تولید فیلم و عکس تبلیغاتی برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری

کنسرتی با همکاری سفارت فرانسه|گروه کر آوازی تهران در تالار وحدت

انتشار: 17/05/23 برچسب ها :

گروه کر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو، روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه در تالار وحدت تهران با همکاری سفارت فرانسه و انجمن موسیقی ایران، با یک رهبر فرانسوی روی صحنه خواهد رفت.

میلاد عمرانلو رهبر و سرپرست این گروه درباره این اجرا گفت: پروفسور آنری پومپیدو رهبر فرانسوی مهمان در این اجرا است. او استاد کنسرواتوار پاریس در رشته رهبری کر و موزیکولوژی است.

او ادامه داد: گروه کر آوازی تهران قصد دارد در این کنسرت که به روز ملی فرانسه نزدیک است (۲۳ تیر) چند قطعه به زبان فرانسوی اجرا کند و علاوه بر آن چند قطعه از آثار آهنگسازان ایرانی نیز خوانده می‌شود.

گروه کر آوازی تهران (وکاپلا) یک گروه کر آکاپلا است که فعالیت خود را به سرپرستی میلاد عمرانلو در زمستان ۱۳۸۴ آغاز کرد. این گروه شامل ۱۶ خواننده در ۴ بخش صدایی سوپرانو، آلتو، تِنور و باس است که هر بخش صدایی خود قابلیت تقسیم به دو زیر بخش را دارد. گروه آوازی تهران در اواخر سال ۱۳۸۵ سبک جدید خود را با الهام از گروه‌های اروپایی آغاز نمود و بدین ترتیب آغاز فصلی نو را در موسیقی آکاپلای ایران رقم زد.

نازنین روستا، سولماز جوانبخت، پریسا دلفانی، پگاه عینک‌چی در بخش سوپرانو، مهدیه صفدری، یلدا نوری، سمیرا دیلمقانی، صدف بهرام جاویدی در بخش آلتو، فرهاد خزری، محمدرضا اروج‌زاده، سید مهدی ابطحی، علی مسیبی، نوید ناصحی فر، رضا سیدی در بخش تنور و مهرداد ناصحی، نوید یزدانیان، محمد حقیقی، فرزاد امیدی هم در بخش با اعضای تشکیل‌دهنده گروه کر آوازی تهران هستند.

کنسرت گروه کر آوازی تهران روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه ساعت ۲۲ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.