«شب عکاسی یلدا» با نمایش عکس‌های هنرمندان عکاس کشور همراه شد

خانه » اخبار و نوشته ها » اخبار رویای بهشت » «شب عکاسی یلدا» با نمایش عکس‌های هنرمندان عکاس کشور همراه شد
شب عکاسی یلدا شب عکاسی یلدا شب عکاسی یلدا شرکت نقش رویای بهشت تولید فیلم و عکس تبلیغاتی برگزاری همایش و جشنواره عکاسی تبلیغاتی عکاسی صنعتی تیزر تبلیغاتی و صنعتی اسماعیل عباسی کیارنگ علایی وجیه اله شیرمحمدی حسن غفاری مسعود زنده روح کرمانی افشین شاهرودی محسن سجادی محسن زین العابدینی محمود مروتی مسعود زنده روح کرمانی

«شب عکاسی یلدا» با نمایش عکس‌های هنرمندان عکاس کشور همراه شد

انتشار: 15/12/22 برچسب ها : - - -

شب یلدای سال یک هزارو سیصد و نود و چهار عکاسی کشور همراه با نمایش آثار و ذکر خاطرات شیرین‌شان در استودیو رویای بهشت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نقش رویای بهشت، یلدای سال جاری با حضور تأثیرگذارترین اساتید عکاسی کشور از جمله اسماعیل عباسی، افشین شاهروردی، امیرعلی جوادیان، مسعود زنده روح کرمانی، ساعد نیک ذات، حسن غفاری و … به همت وجیه الله شیرمحمدی و محسن زین‌العابدینی در استودیو رویای بهشت یکی از خاطره انگیزترین یلداها را برای عکاسان پیشکسوت و جوان کشور رقم زد.
در ابتدای این مراسم از سایت شرکت نقش رویای بهشت به آدرس www.rbphoto.ir رونمایی شد، در ادامه محسن زین العابدینی، مدیرعامل شرکت نقش رویای بهشت و عکاس با تجربه تبلیغاتی در گپ‌وگفتی که با اساتید داشت، عنوان کرد: امسال تصمیم گرفتیم برای نخستین بار شب یلدایمان را دور هم و با حضور اساتید عکاسمان برگزار کنیم بنابراین تصور می‌کنم این مراسم برای همه تازگی داشته باشد. ما به دنبال پیوند عکس و شب یلدا بودیم که تصمیم به برگزاری شب عکاسی یلدا که با نمایش آثار مدعوین محترم همراه خواهد بود گرفتیم.
اسماعیل عباسی، عکاس پیشکسوت کشورمان، با بیان اینکه ما امروز آنقدر گرفتار کارهای شخصی هستیم که متاسفانه دیگر فرصت نمی‌کنیم از حال یکدیگر اطلاع پیدا کنیم، افزود: با برگزاری چنین جلسات خودجوش، می‌توانیم از حال هم جویا شویم و با هم‌‌اندیشی می‌توان راهکاری را جست تا بزرگان عکاسی را تکریم کنیم. پس از عباسی دیگر حاضران نیز به ذکر نکاتی در این خصوص پرداختند.
حسن غفاری و مسعود زنده روح کرمانی از عکاسانی بودند که با نمایش آثار خود به ذکر توضیحات و خاطرات عکاسی خود پرداختند.
حسن غفاری با استقبال از برگزاری «شب یلدای عکاسان» گفت: اقدامات این چنینی بسیار کار شایسته‌ای است که به نوعی نهاد‌های خصوصی بر عهده می‌گیرند، چون سرزمین پهناوری با پیشینه تاریخی ایران، نباید همه حوزه‌ها اعم از سیاسی تا فرهنگی به صورت متمرکز در دست دولت اداره شود چون اساسا نظم نوین جهانی و شرایط جهانی نیز چنین امری را نمی‌طلبد که همه واکنش‌های فرهنگی و هنری در جریان دولتی قرار گیرد و دولت بر همه شئون زندگی گسترش پیدا کند و بر هر حیطه‌ای نظارت کند و خط بدهد در همه جای دنیا از انجمن‌ها و نهادهای خصوصی استفاده می‌کنند و دولت نیز بخشی از هزینه را در اختیار بخش‌های خصوصی قرار می‌دهد تا خدمات عمومی بدهند.
وی افزود: در واقع حق و حقوقی که هنرمندان باید داشته باشند در اختیارشان قرار می‌گیرد تا آزادانه بدون محدودت خدمات اجتماعی خود را انجام دهند مراکزی همچون شرکت نقش رویای بهشت هم چنین کاری می‌کنند و به ابعاد مختلف فعالیت‌های فرهنگی و هنری وارد شده و موجب پیدایش شرایط خوب در جامعه شوند.
آرش حمیدی نیز با استقبال از برگزاری شب یلدای عکاسی گفت: اصولا هر حرکتی که حامی ویژه دارد یک هادی هم دارد که آن را به سمتی هدایت می‌کند از آنجا که تشکل‌های هنری عمدتا از سوی سیستم‌های سازمانی دولتی با پیچیدگی‌های خاص تشکیل می‌شوند عمدتا در دام تکرار گرفتار می‌شوند و فضای سنگین و رسمی حاکم است که ملال آور است.
وی ادامه داد: بنابراین برگزاری تکریم و بزرگداشت بزرگان عکاسی و مراسمی مانند شب یلدای عکاسان به صورت خود جوش می‌تواند در شرایط کنونی جامعه ما که دارای سیستم‌هایی چند لایه و عموما سیاسی است که ثبات هم ندارد امر پسندیده و نیکویی باشد؛ اگر بشود که چنین جریاناتی طوری هدایت و زنده نگه داشته شود که به حیات خود ادامه دهد از خروجی آن اتفاق شایسته تری بیرون می‌آید تا اینکه وابسته به یک مکان و فضای معین باشد.
کاوه بغدادچی، آرش حمیدی، مهدی قاسمی، سعید فرجی، حسین بدرلو، محمود مروتی، ساسان مویدی، ساعد نیک ذات، سیوا شهباز، بهزاد ترکی زاده، شهاب واجدی و سید محسن سجادی به همراه هنرمندان سایر رشته ها، از دیگر شرکت کنندگان این مراسم بودند.
انتهای پیام/