جشنواره تجسمی فجر برای هنرمندان خارجی فراخوان داد

خانه » اخبار و نوشته ها » تجسمی و موسیقی » جشنواره تجسمی فجر برای هنرمندان خارجی فراخوان داد
برگزاری نمایشگاه نقش رویای بهشت تولید فیلم و عکس تبلیغاتی برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری

جشنواره تجسمی فجر برای هنرمندان خارجی فراخوان داد

انتشار: 16/10/31 برچسب ها :

فراخوان نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به زبان انگلیسی برای مشارکت و حضور هنرمندان دیگر کشورها در جشنواره منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، مجتبی آقایی – دبیر جشنواره تجسمی فجر – با تاکید بر اهمیت بخش بین‌الملل جشنواره، گفت: فراخوان جشنواره به زبان انگلیسی برای اطلاع هنرمندان دیگر کشورها در رسانه‌ها، سایت‌ها و مراکز هنری منتشر می‌شود تا زمینه حضور موثرتر هنرمندان خارجی در نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر فراهم شود.

او ادامه داد: با توجه به رویکرد آثار خلاقانه و نگاه معاصر در جشنواره برای حضور آثار و هنرمندان حرفه‌ای در این دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر برنامه‌ریزی می‌شود.

نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده‌های اصیل و آفرینش‌های بدیع و خلاقانه هنری و پژوهشی از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن ماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد و هنرمندان، پژوهشگران و متقاضیان می‌توانند تا ۲۱ آذرماه در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.